Samir Huskić promjenio vjeru, krstio djecu ali ga opet voljeli nisu

SAMIR HUSKIĆ  - SVE ZA HR
SAMIR HUSKIĆ - SVE ZA HR

BORIO SE ZA HRVATSKU PROMJENIO VJERU,KRSTIO DJECU ALI JE I DALJE IMAO IME SAMIR KOJE NIJE HRVATSKO KAO I MNOGI HRVATSKI HEROJI U HRVATSKOJ KOJI NOSE IMENA KOJA NISU HRVATSKA 

HEROJI KOJI LEŽE POD KRIŽEM (KAKO TO) NOSE IMENA POPUT SENAD ŽUPAN,SAMIR KAHRIMAN (poginuo u G Vakufu),EKREM ARNAUTOVIĆ,HARIS ČERKIĆ,JASMIN AVDAGIĆ,JASMIN HASANOVIĆ,

Zar su ovo krsna imena ?! 

 

 

“Ja koji sam živio za Hrvatku, preko noći sam postao balija”

“Reagirao sam na status gdje se za pokojnog Salopeka kojeg su ubili teroristi zvalo na molitvu i pisalo “RIP”, počivao u miru Božjem i slično. Komentirao sam da ne bi trebalo pokapati čovjeka, ako nema tijela i ako sve još nije sigurno. Reagirao sam kao vojnik, kod nas, ako ne vidiš tijelo, smrti kao da nije ni bilo. Osim toga, bilo mi je kao čovjeku žao… Jednostavno, nekako nisam mogao vjerovati”,  rekao je sada pokojni Samir Huskić, bivši pripadnik 2. gardijske brigade Gromovi koji je naknadno ratovao i u sklopu 8. brigade, a potom postao pripadnikom 1. hrvatskog gardijskog zdruga. Svoju priču Huskić je nastavio ovim riječima:

“Taj čovjek je blokirao i moju ženu i mog sina, a ja sam jedan normalan i lojalan čovjek.

Moja i Vesnina djeca nose hrvatska imena i idu na vjeronauk, moja se kuća svake godine posvećuje.

Činjenica da se ja sad moram ovako javno pravdati nakon svega što sam učinio za Hrvatsku, moju, našu domovinu, užasno je bolna”, jecao je hrvatski branitelj komentirajući kako je odjednom za svog dobrog prijatelja postao ‘balija’:

“Sve sam dao za Hrvatsku, ali ime koje su mi dali roditelji – ne dam”

“Pojavljuju se neki novi koji me vrijeđaju i prijete da će mi poklati cijelu obitelj, a mene razapeti. Pitaju se, zašto balije zavšavaju u Zdrugu s brojem komando značke 034, zašto balije ostaju u vojsci 12 g… Pitaju se sve ono što se nisu zapitali svih ovih godina. Ja znam da su to ljudi koji nisu vrijedni spomena i koji bi da sad zapuca prvi pobjegli. Ja samo želim s javnosti podijeliti svoju bol i na neki način spriječiti trpanje muslimana i terorista u isti koš. Što se ISIL-ovaca tiče… Ja znam kako bih s njima, ali to nije za javnost. To što bih im ja sad učinio, vjerojatno bi želio učiniti svaki drugi vojnik. Žao mi je što moja obitelj trpi, što djeca postavljaju pitanja… Nije im jasno kako smo preko noći postali hrvatski neprijatelji. Moj sin gleda sva ta ratna odličja po zidu i pokušava shvatiti. Jer zna da sam za Hrvatsku dao sve. Jedino nisam promijenio ime, ali to nikada neću. To ime dali su mi moja majka i moj pokojni otac. Pa kome se svidjelo, a kome ne – završio je tada Samir Huskić.

OD 1990 NADALJE U HRVATSKOJ NA KRIŽEVIMA NALAZE SE IMENA POPUT SAMIR,HUSO,MUHAMED,SENAD,JAMINKO,SAKIB,HALID,OMER,ENVER,MIRALEM,

JEL TO NORMALNO?!

ŠTA BI PAPA I VATIKAN NA TO REKAO ?!

NA NIŠANIMA MUSLIMANA NIKADA NEČEMO NAČI IMENA KOJA NISU MUSLIMANSKA 

 


Samir Huskić: "To koliko sam ja lojalan i normalan čovjek potvrđuje i činjenica da sam oženjen za katolkinju, Hrvaticu, moja djeca nose hrvatska imena, krštena su i idu na vjeronauk, moja se kuća svake godine posvećuje...

Sjajan primjer Bošnjaka čiji je mozak uspješno ispran decenijama anti-Bošnjačke i anti-Muslimanske propagande.

Eto on je normalan čovjek jer slavi Božić i jer su mu djeca krštena. Znači mi koji postimo Ramazan i klanjamo namaze smo nenormalni. On je plakao što ga je Ustaša blokirao. On je toliko uništen tom propagandom da bi vrlo rado se i roditelja odrekao da ima malo više muda.

E to je Hrvatska. To su Hrvati. I to je ono što oni žele. Svak ko misli da su oni manje zlo od Srba nek zamisli Samira kao svog sina.

A Samiru želim da uživa u blagodatima Hrvatstva svaki dan svog života - daleko mu kuća bila od moje.

NEKADAŠNJI BOŠNJACI PRIPADNICI HRVATSKE VOJSKE UMIRU KAO KATOLICI


 NEKI SU USTRAJALI U VJERI KAO DEDIĆ MIRHET